گلدان پلاستیکی پایه دار

برای خرید گلدان پلاستیکی پایه دار می توان جستجو را راحت تر کرد. با مراجعه به فعالان تجاری گلدان پلاستیکی از قیمت و کیفیت انواع سایز بزرگ و کوچک راحت تر آگاه شوید.

گلدان های پلاستیکی

همه ما گلدان هایی در خانه نگهداری می کنیم تا با پرورش گل روح تازه ای به محیط زندگی ببخشیم. اکثر ما گلدان های متنوعی از جنس های متفاوت را در خانه نگهداری می کنیم. این گلدان های در جاهای متفاوت خانه ممکن است با چیدمانی نامنظم وجود داشته باشند. برخی از این گلدان ها ممکن است سفالی، برخی سرامیکی و برخی دیگر نیز پلاستیکی باشند. آنچه که مهم است تشخیص نگهداری هر گل و گیاهی در گلدانی است که جنسش کمترین آسیب را به گل بزند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان های پلاستیکی نسبت به سفالی و سرامیکی دارای مزایای بسیاری هستند. از جمله این مزایا تنوع زیاد در طراحی و نقاشی روی بدنه گلدان را می توان نام برد. این گلدان های دارای سوراخ های زهکشی مناسبی برای عبور اضافات آب از ته گلدان هستند. ما می توانیم بسته به نیاز گیاه سوراخ های زهکشی را کم یا زیاد کنیم، بدون اینکه آسیب جدی به گیاه برسد. اما در گلدان های سفالی یا سرامیکی این امر غیرممکن است و همین کاربرد گلدان را کم می کند.

گلدان پلاستیکی پایه دار

از جمله گلدان های پلاستیکی که روز به روز در حال فروش بیشتر می باشد پایه دار با طرح شیک می باشد.

گلدان پلاستیکی بارز

این دسته از گلدان های یک حس سلطنتی و اشرافی را به فضای داخلی خانه می بخشند. اکثر گلدان هایی که چنین طرح هایی دارند یا سیمانی هستند و یا بتنی که حمل و نقل آنها بسیار دشوار می باشد. از این رو بیشتر در فضاهای پارک ها و بوستان ها توسط سازمان های فضای سبز و شهرداری استفاده می شوند. اما برای کسانی که دنبال همان طرح با قابلیت جابجایی راحت تر هستند، جنس پلاستیکی بهترین پیشنهاد هست.

گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدان پایه دار پلاستیکی دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به دیگر جنس های سیمانی و سفالی، فایبرگلاس و پلیمری می باشد. در عین حال زیبایی منحصر به فرد خود را نیز دارد و بیشتر مردم با قدرت خرید متوسط نیز می توانند از زیبایی این گلدان مدرن در خانه و یا محل کار خود بهره ببرند.

گلدان پلاستیکی بزرگ و کوچک

گلدان های پلاستیکی پایه دار معمولا در سایزهای بزرگ و حجیم مورد تقاضای مشتری می باشند. این گلدان ها به دلیل همین امر کاربردی در فضاهای کوچک مثل اتاق و یا دفتر کار ندارند. اما اگر چیدمانی هوشمندانه در محیط کار خود به وسایل بدهیم می توانیم جای خوبی برای این گلدان ها پیدا کنیم.

حضور چنین گلدان هایی محیط طبیعی را در مقیاسی به مراتب اندکی بزرگتر به محیط زندگی ما می آورد. از این رو قرار دادن گلدان پلاستیکی بزرگ در هر گونه محیطی خالی از لطف نمی باشد.

قطر دهانه این گلدان ها از 10 سانتی متر تا 60 سانتی متر بوده و ارتفاع نیز تقریبا همین حدود می باشد. البته گلدان پایه دار پلیمری دارای ابعاد بزرگتری می باشد، زیرا در محیط های باز مثل کافه، رستوران، باغ ویلا و حیاط برای درختان بزرگ به کار گرفته می شود. این گلدان ها دارای یک پایه جدا، زیرگلدانی و سوراخ های زهکشی شده در ته گلدان می باشند. ارتفاع این گلدان ها نیز ار لبه بالایی تا کف زمین در نظر گرفته می شود.

خرید گلدان پلاستیکی

برای خرید گلدان پلاستیکی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توان اقدام نمود. امروزه به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه، خرید اینترنتی دارای متقاضی بیشتری است. البته این مسئله نیاز به اعتمادسازی نیز دارد تا مشتری مطمئن شود که دقیقا هر آنچه را که می بیند، همان نیز به دستش برسد.

از این رو شرکت کارخانه با در نظر گرفتن اعتماد مشتری و ارسال گلدان پلاستیکی با بسته بندی مناسب، می کوشد رضایت مشتری را در این زمینه جلب نماید. شما عزیزان می توانید برای خرید هر نوع مدل گلدان پلاستیکی اعم از مربعی، گرد، مستطیلی، نرده ای، آویزی، پایه دار و… با مسئول فروش شرکت ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *