گلدان پلاستیکی بارز

اگر از فروشنده تقاضای کالایی دارید، قبل از آن تقاضای ارائه اطلاعاتی کامل و دقیق داشته باشید. می کوشیم انواع گلدان پلاستیکی فانتزی در سایزهای بزرگ را با مشخصات کامل و قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتری قرار دهیم تا مطابق سلیقه و بودجه مالی خود انتخاب کند.

اهمیت کیفیت و قیمت گلدان پلاستیکی

گلدان های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که برای نگهداری انواع گل و گیاه آپارتمانی در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. هر کس بنا به سلیقه ای که دارد، گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کند که به اندازه گیاه، رنگ آن، محل نگهداری و عوامل دیگری بستگی دارد.

معمولا گلدانی که دارای زیبایی ظاهری نسبتا خوب، قیمت ارزان، بدنه محکم و طرح شکیل باشد، مورد نظر اکثر مشتریان قرار می گیرد و فروش آن نیز زیاد می شود. گلدان پلاستیکی از جمله این گلدان ها می باشد. این گلدان به دلیل وزن کم، جابجایی بسیار راحتی دارد و همچنین به دلیل هزینه ساخت کم در بخش تولید، قیمت آن به نسبت گلدان های سرامیکی و پلیمری و فایبرگلاس، ارزان تر می باشد.

در واقع اکثر مردم قدرت خرید گلدان پلاستیکی را دارند. از این رو تولیدکنندگان زیادی در این زمینه در ایران وجود دارند که به رقابت در این بازار می پردازند. گلدانی می تواند بسیار نظر مشتری را به خود جلب کند که دارای بدنه محکم تری و دوام و ماندگاری بیشتری در برابر آفتاب و باران باشد.

گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی اگر از مواد پلیمری درجه یک و باکیفیت ساخته شده باشند، بدنه انعطاف پذیر و مستحکم خواهند داشت. همچنین اگر رنگ بدنه شفاف تر باشند، در دکوراسیون های طبیعی دارای جلوه بهتری خواهند بود.

گلدان پلاستیکی فانتزی به عنوان یک کلیدواژه پر جستجو در این بازار می باشد و به هر نوع گلدانی که دارای طرح بدنه شکیل و منحصر به فرد باشد، اطلاق می گردد.

جذابیت گلدان پلاستیکی فانتزی

گلدان های فانتزی دارای مدل های مربعی، گرد، مستطیلی، نرده ای، آویزی، خورجینی، دیواری و بالکنی می باشند. بدنه آنها دارای رنگ های شفاف و یا مات، بسته به دکوراسیونی که قرار است در آن گذاشته شوند، می باشد. همچنین این گلدان ها دارای لبه هایی بوده تا بلندکردن آنها همراه با گل و گیاه و خاک، آسان تر باشد.

زیبایی بدنه و طرح شیک این گلدان ها، جذابیت اصلی آنها می باشد که باعث شده با قرار دادن گلها و گیاهان رنگی، زیبایی بسیار خیره کننده ای را در محل کار به وجود بیاورند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

آنچه که مشتری در انتخاب گلدان پلاستیکی فانتزی مد نظرش است، بیشتر طرح آن می باشد و البته رنگ آن را نیز متناسب با دکوری که در منزل و یا محل کار دارد انتخاب می کند.

گلدان پلاستیکی ارزان در بازار

گلدان فانتزی پلاستیکی ممکن است دارای قیمت بیشتری نسبت به گلدان های ساده باشد. البته دلیل آن نیز وزن بیشتر و طرح بدنه بهتر می باشد. البته قیمت پارامتری نیست به که همین راحتی بتوانیم بگوییم یک گلدان از دیگری ارزان تر یا گران تر است. بلکه بستگی به سایز، مدل و زمان فروش گلدان ها دارد.

گلدان پلاستیکی حصیری

معمولا گلدان پلاستیکی فانتزی نوع گرد یا مربعی در سایزهای کوچک که برای نگهداری انواع ساکولنت های (کاکتوس ها) رنگی به کار گرفته می شود، در اکثر عمده فروشی ها و پخش پلاسکو و یا گلخانه ها وجود دارد و با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی فانتزی نوع مستطیلی نیز دارای سایز طول بین 30 تا 40 سانتی متر بوده و برای نگهداری گیاهان بزرگتر و ایجاد یک دکوراسیون طولی روی میز یا کنار طاقچه به کار گرفته می شود.

خرید گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان های پلاستیکی در سایزهای بزرگ و کوچک با رنگ های متفاوت مورد تقاضای خریداران می باشد. این گلدان ها بیشتر به صورت عمده توسط گلخانه دارها و صاحبان فضاهای سبز کوچک خریداری می شود.

گلدان سانسوریا

آنچه که مهم است در خرید عمده قیمت ارزان کالا می باشد که بسیار مورد توجه واقع می شود. باید کوشید تا گلدان های پلاستیکی بزرگ که از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند را با قیمت ارزان تر به مشتری ها عرضه کرد.

گلدان پلاستیکی فانتزی که دارای سایز بزرگ می باشد، ممکن است دارای دهانه بین 50 تا 60 سانتی متر و ارتفاع همین حدود باشد. این گلدان ها برای نگهداری گیاهان بزرگی چون سانسوریا پابلند، درختچه های یاس هلندی، باباآدم، برگ انجیری، دیفن باخیا و… مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید این گلدان ها بزرگ فانتزی می توان با مجموعه گلدانکده ارتباط برقرار کرد و قیمت شرکت کارخانه را دریافت نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *