گلدان سانسوریا

سانسوریا به عنوان یک گیاه آپارتمانی بسیار محبوب شناخته می شود. این گیاه نگهداری بسیار راحتی دارد و کاملا مقاوم است و نمای زیبایی به دکوراسیون می دهد. گلدان پلاستیکی یک گلدان مناسب برای این گیاه است که در در انواع مدل ها توسط مجموعه گلدانکده به فروش می رسد.

چرا گیاه سانسوریا یک گیاه پر فروش در بازار می باشد؟

امروزه نگهداری از گل و گیاه به عنوان یک ضرورت در خانه های آپارتمانی کوچک و نفس گیر، شناخته می شود. این تنها راهی است که آشتی خود را با طبیعت حفظ کنیم و روحیه خود را بالا نگه داریم.

از این رو افراد گل و گیاهان متفاوتی را برای این کار در نظر می گیرند. یکی از گیاهانی که بسیار در خانه مورد استفاده قرار می گیرد، گیاه سانسوریا می باشد. این گیاه به نور و آبیاری بسیار کمی احتیاج دارد و همانند زاموفیلیا، یک گیاه بسیار مقاوم می باشد.

برگ های کشیده سبز دارد، البته نوع ابلق آن، دارای حاشیه زرد می باشد که به زیبایی آن می افزاید، و همچنین ریشه آن احتیاج کمی به خاک دارد و در برخی مواقع به راحتی می توان آن را در آب نگهداری کرد.

این گیاه به راحتی تکثیر می شود و می توان از آن در جای جای خانه استفاده کرد و محیط را زیبا نمود.

همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا از این گیاه به عنوان یک گیاه پر فروش در بازار گل و گیاه کل کشور یاد شود و تولیدکنندگان نیز اقدام به تولید انواع گلدان ها برای نگهداری این گیاه کنند.

بهترین مدل گلدان برای نگهداری سانسوریا کدام است؟

گلدان های بسیاری را برای نگهداری گیاه سانسوریا می توان انتخاب کرد. از گلدان سرامیکی و سفالی گرفته، تا گلدان های فلزی و پلاستیکی و پلیمری و فایبرگلاس.

در این میان باید گلدانی را برگزید که دارای وزن سبکی باشد، به راحتی قابل حمل  و نقل باشد، زیبایی نسبتا خوبی داشته باشد، و از همه مهمتر دارای قیمت ارزان باشد.

گلدان سانسوریا

گلدان پلاستیکی به عنوان یک گزینه خوب برای نگهداری انواع سانسوریا پا بلند، پا کوتاه، پوست ماری و ابلق می باشد و در انواع سایزها می توان از این گلدان استفاده کرد.

مدل های متفاوت چهارگوش و گرد مرتفع به عنوان گزینه هایی شیک برای نگهداری سانسوریا می باشند که اگر در گوشه ای از خانه گذاشته شوند، زیبایی را بیشتر می کنند و روحیه افراد را بهبود می بخشند.

گلدان پلاستیکی سانسوریا

مجموعه گلدانکده انواع گلدان پلاستیکی برای سانسوریا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *