گلدان پلاستیکی مشکی

انواع مدل های گلدان پلاستیکی گلپونه در سایز بزرگ و ارتفاع بلند با لیست قیمت کارخانه در تهران به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

اهمیت گل و گلدان پلاستیکی

در هر خانه ای جاهای کوچک و دنجی برای پرورش گل و گیاه وجود دارد که باید از آنها خوب بهره برد.

برخی فکر می کنند  در خانه های آپارتمانی و کوچک امکان نگهداری و رشد گیاه به خوبی وجود ندارد. در حالیکه در این خانه ها این مسئله به دلیل کوچک بودن و دلگیر بودن، از اهمیت بالاتری برخوردار است. کافی ست با دقت به پتانسیل ها و ظرفیت های خانه خود در اتاق ها و هال و پذیرایی دقت کنید. قطعا جاهایی وجود دارد که به دلیل چیدمان غیراصولی وسایل در خانه، نقاط کور شده اند. با چیدمانی مناسب می توان از این فضاها به خوبی برای قراردادن گلدان های کوچک بهره برد. یا اگر فضایی بزرگتر ایجاد شد، از گلدان های بزرگ و در عین حال سبک استفاده کرد.

گلدان پلاستیکی

گل و گلدان در خانه، طبیعت را جلوی چشم انسان قرار داده و هر لحظه باعث نشاط می شود. از این رو باید کوشید تا به هر طریقی فرهنگ استفاده و پرورش گیاهان را در منازل نهادینه کنیم و اصول رشد و پرورش صحیح گل و گیاه آپراتمانی را نیز بیاموزیم. اولین چیزی که برای نگهداری گلها باید بیاموزیم، استفاده از گلدان مناسب برای آنها می باشد. گلدان پلاستیکی به عنوان گزینه ای سبک وزن و خوش رنگ، در بازار بسیار مطرح است.

گلدان پلاستیکی از دارای دو دسته اصلی، مشکی گلخانه و رنگی آپارتمانی می باشد که هر کدام دارای کاربری مخصوص به خود هستند. گلدان های گلخانه ای دارای قیمت ارزان بوده و وسیله ضروری کشاورزان و گلخانه داران می باشد، گلدان رنگی نیز دارای تنوع طرح و رنگ بالا بوده و به عنوان یکی از ضروریات برای ایجاد دکوری سبز و طبیعی در خانه ها به کار می رود.

ایجاد محیط رشد مناسب گیاه با گلدان

گلدان های پلاستیکی در اندازه های متفاوت با گل های زیبا در خانه، به ارزش دکوراسیون می افزایند.

گلدان سانسوریا

این گلدان ها باید در جایی از خانه قرار گیرند که شرایط طبیعی خوبی برای رشد گیاه ایجاد گردد. باید گلدان در معرض نور آفتاب حتما قرار گیرد، حتی شده تنها در ساعاتی محدود این اتفاق باید بیافتد. همچنین باید از نورگیر مناسب برخوردار باشند که زیاد هم در معرض آفتاب و حرارت قرار نگیرند. گیاهان داخل خانه از قطرات آب طبیعی باران محرومند، پس باید حتما به طور منظم آبیاری شوند.

گلدان پلاستیکی خود باید دارای ویژگی هایی باشد تا گیاه بتواند به خوبی در آن رشد کند. گلدان باید دارای سوراخ های زهکشی در کف ظرف باشد تا آب اضافی به راحتی از آن خارج شود، همچنین باید دارای بدنه محکم باشد تا هنگام جابجایی دچار شکستگی نشود و در برابر نور آفتاب در طولانی مدت، ماندگاری داشته باشد. ارتفاع گلدان باید به میزانی باشد که ریشه به راحتی بتواند تا جایی که می تواند از خاک گیاه تغدیه کند و تکثیر شود. از این رو همه این موارد در گلدان پلاستیکی به عنوان محیط رشد مناسب گیاه در نظر گرفته می شود.

برند متفاوت گلدان پلاستیکی گلپونه

کارخانه گلدان پلاستیکی گلپونه در راستای ایجاد مناسب ترین قیمت و استاندارترین کیفیت قدم برمی دارد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

در این کارخانه نیروهای کارآمد و متخصص شبانه روز تحقیق و تلاش می کنند. با توجه به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی، این کارخانه با تمام قوا تولید و فروش را انجام می دهد.

با به کارگیری تازه ترین ایده های بازار جهانی و محصولات نوین گلدان پلاستیکی، می توان متفاوت بود. اگر روندی را که باعث ورشکستگی بسیاری از تولیدی ها شد، به خوبی بررسی شود، علت مشخص می شود. درست است که بازار داخلی و تحریم ها یکی از عمده ترین مشکلات می باشد، اما به روز بودن اصل است. با عبور از مشکلات داخلی، تکیه بر توان و تخصص نیروهایی که از هیچ همه چیز می سازند، می توان به خوبی در برابر رکود بازار ایستاد و با خلق کالایی متفاوت با قیمت مناسب، روند فروش گلدان پلاستیکی را در بازار تغییر داد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

شرکت گلدان پلاستیکی گلپونه باور دارد که می توان باور مشتری را در خرید کالای داخلی یا خارجی تغییر داد. البته به شرطی که کیفیت را قدرت برتر در نظر گرفت.

انواع گلدان گلپونه در بازار

از انواع گلدان هایی که کارخانه گلپونه طراحی و تولید می کند موارد زیر را می توان نام برد:

  1. گلدان پلاستیکی چهارگوش
  2. گلدان پلاستیکی مستطیلی
  3. گلدان پلاستیکی گرد
  4. گلدان پلاستیکی دو طرفه
  5. گلدان پلاستیکی نرده ای
  6. گلدان پلاستیکی بالکنی
  7. گلدان پلاستیکی آویزی
  8. گلدان پلاستیکی دیواری
  9. گلدان پلاستیکی طبقاتی
  10. گلدان پلاستیکی تراس
  11. گلدان پلاستیکی ایستاده

گلدان پلاستیکی بارز

این گلدان ها در رنگ های سفید، اخرایی، زرد، سبز، آبی، قرمز، صورتی، بنفش، سرخابی، نسکافه ای، مشکی و نقره ای در بسته های ۶ و ۱۲ تایی با توجه به سایز گلدان تولید و ارائه می شوند.

خرید گلدان بلند با قیمت کارخانه

سایز گلدان پلاستیکی در کنار قیمت و رنگ آن از نکته های مهم در سوالات مشتری هست.

گلدان پلاستیکی بزرگ معمولا از سایز دهانه ۲۵ تا ۸۰ سانتی متر گفته می شود. گلدان پلاستیکی کوچک نیز که معمولا برای کاکتوس در نظر گرفته می شود دهنه ۶ تا ۱۵ سانتی متر دارد. در این بین گلدان هایی با سایز متوسط برای گیاهان متفاوت خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی بلند به گلدان هایی چهارگوش گفته می شود که ارتفاع آنها بیشتر از ۵۰ سانتی متر می باشد. این گلدان ها در مدل استوانه ای نیز با ارتفاع بالای ۴۰ سانتی متر و دهانه حدودا ۳۰ سانتی متر در بازار وجود دارند و برای انواع سانسوریا به کار می روند. بزرگترین سایز گلدان پلاستیکی بلند با ارتفاع ۸۵ و دهانه ۴۵*۴۵ می باشد که به مدل لابی معروف است.

همه یا حداقل می توان گفت اکثریت مشتریان به دنبال خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت هستند. از این رو باید انواع گلدان های پلاستیکی بزرگ و کوچک را برای مشتریان در خط تولید پردازش نمود. سپس با استفاده از فرآیند خرید اینترنتی گلدان، به قیمت درب کارخانه محصول را دریافت کنند. می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید تا از سایزهای دقیق و مدل ها و قیمت ها مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *