سایز گلدان پلاستیکی

یکی از پر متقاضی ترین محصولات پلاستیکی در بازار، گلدان پلاستیکی مستطیلی می باشد. با خرید از کارخانه اصلی در اصفهان و تهران هم می توانید از خرید محصول باکیفیت و ارزان خود سود ببرید و هم در رونق تولید داخلی کشور نقش داشته باشید.

گلدان پلاستیکی چه مزایای عمده ای دارد؟

بیشتر مواقعی که از مزایای یک کالای ضروری در سبد نیاز مشتری یاد می شود، معایب ذکر نمی گردد. بدون شک مشتری معایب را هم مد نظر خواهد داشت و برایش در خرید بسیار مهم می باشد.

اما زمانی که معایب یک کالا مثل گلدان پلاستیکی نسبت به رقبایش بسیار کمتر می باشد داستان چگونه خواهد شد؟

گلدان پلاستیکی طولی

مشتری از شکسته شدن سریع و وزن زیاد گلدان سفالی ناراضی می باشد. از ترک های زودهنگام گلدان های سرامیکی و یکنواختی رنگ آنها نیز شاکی می باشد. پس بدنبال جایگزینی مناسب در خانه یا محل کار خود می گردد. جایگزینی مانند گلدان های پلاستیکی. گلدان هایی که مزایای آن نظیر وزن کم، تنوع رنگ و طرح، جابجایی راحت، قیمت ارزان و… زبانزد می باشد.

چرا بیشتر گلدان پلاستیکی مستطیلی مورد پسند است؟

در بین گلدان های پلاستیکی گلدانی که کمترین فضا را اشغال کند مورد تقاضا می باشد. گلدان های مستطیلی و چهارگوش بهترین گزینه برای برطرف کردن این تقاضا می باشند. البته گلدان های مستطیلی به دلیل اینکه گل های بیشتری در خود جای می دهند، برای چیدمان ردیفی گل و گیاه و رنگ بخشی دکوراسیون، موثرتر می باشند.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی مستطیلی برای گیاهانی چون کاج و سانسوریا بیشترین کاربرد را دارد. البته برخی نیز برای سبزیجات و صیفی جات از این مدل گلدان استفاده می کنند.

سایز گلدان پلاستیکی مستطیلی به شرح زیر می باشد:

  • طول ۳۶ عرض ۱۲ ارتفاع ۱۰
  • طول ۴۲ عرض ۲۰ ارتفاع ۱۵
  • طول ۵۵ عرض ۲۶ ارتفاع ۲۰
  • طول ۶۶ عرض ۲۸ ارتفاع ۲۳
  • طول ۸۱ عرض ۳۱ ارتفاع ۲۵

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

برخی از این گلدان ها نیز برای کاربری گیاهان بزرگتر با طول ۹۰ الی ۱۱۰ سانتی متر تولید و ارائه می شوند. این گلدان ها در رنگ های سفید، اخرایی، عدسی و آجری می باشند. البته کاتالوگ رنگ ها و قیمت ها را به طور کامل می توان از کارشناس فروش دریافت کرد تا به آگاهی کامل از انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی دست پیدا کرد.

آیا خرید از کارخانه اصلی واقعا به قیمت درب کارخانه تمام می شود؟

کارخانه ها جنس را مستقیم به کسانی می دهند که خرید عمده انجام می دهند. در غیر این صورت کارخانه دار به سود نمایندگی و شرح وظایف آنها اشراف کامل دارد. از این رو باید در خرید گلدان پلاستیکی به صورت عمده، حتما به تاجرانی و فعالان بازاری مراجعه کرد که بدون واسطه با کارخانه دار و تولیدکننده در ارتباط می باشند.

صنعت تولید گلدان پلاستیکی در اصفهان و تهران چقدر شناخته شده است؟

مسلما به دلیل مرکزیت اقتصادی تهران و مرکزیت فرهنگی و تاریخی اصفهان، دو قطب به شمار می آیند. از این رو رشد صنایع نوپا نظیر محصولات پلاستیکی را در این مناطق نباید نادیده گرفت.

از جمله محصولات پرفروش محصولات پلاستیکی نیز گلدانها می باشند که رونق خوبی در سالهای اخیر داشته اند. تولید و فروش گلدان پلاستیکی می تواند گزینه خوبی برای حمایت از تولید داخل باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

به طور کلی تولید گلدان پلاستیکی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک تناژ بالا صورت می گیرد. مواد اولیه که گرانول های پلیمری پلی اتیلن یا پلی پروپیلن می باشند، ابتدا به رنگ های متفاوت در می آیند و سپس توسط قالب مخصوص دستگاه تزریق پلاستیک به گلدان و یا محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

با استفاده از مواد اولیه پلیمری مرغوب که درصد خلوص بالایی دارند، می توان گلدان هایی با کیفیت را در مرکز تولید اصفهان یا تهران ارائه داد و به قیمت درب کارخانه برای مشتری ثبت سفارش و صدور فاکتور نمود.

برای آگاهی از جزئیات محصول و دانستن مراحل فروش می توان با مدیر فروش ارتباط برقرار کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *