گلدان پلاستیکی بزرگ

زمانی که مشتری به دنبال گلدان پلاستیکی بزرگ می باشد، باید مشخص کند که چه نوع مدلی مد نظرش می باشد. گلدان ممکن است شکل مربعی، مستطیل یا گرد داشته باشد و هر کدام با توجه به ابعادی که دارند، با قیمت متفاوتی عرضه می شوند.

گل و گیاه در خانه

همواره استفاده از گلها و گیاهان زینتی در خانه احساس شادی و طراوت را به انسان هدیه می دهد.

خیلی از مردم به دنبال آموزش استفاده اصولی از گیاهان در خانه و محل کار می باشند. زیرا که نگهداری و پرورش گل و گیاه، فعالیت محبوب بسیاری از افراد است که سرشار از لذت می باشد.
وقتی انسان به گیاهی سرحال و خوش رنگ نگاه می کند که حاصل نگهداری اوست، بسیار شاد می شود. از این رو راه های پرورش و نگهداری صحیح گل و گیاه در خانه برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در اینترنت به دنبال جدیدترین راه ها می باشند.

یکی از گزینه های اصلی برای نگهداری صحیح گیاهان نیز محل کاشت و پرورش آن، یعنی گلدان، می باشد. از این رو تولید کنندگان گلدان پلاستیکی با در نظر گرفتن این مطلب می کوشند گلدانی مناسب و زیبا را برای هر گیاهی ارائه دهند.

گلدان مناسب کدام است؟

یک عامل مهم در رشد خوب گیاه، انتخاب محیط کشت مناسب یا همان گلدان خوب می باشد.

گلدان باید دارای فاکتورهای زیادی باشد که یک گلدان مناسب به حساب آید از جمله: وزن ایده آل، رنگ زیبا، طرح مناسب در دکوراسیون، مقاومت کافی در برابر اشعه آفتاب، ایست مناسب، سوراخ های زهکشی مناسب و قیمت ارزان

بسیاری از این عوامل در گلدان پلاستیکی وجود دارد که آن را به عنوان پرفروش ترین ها مطرح ساخته است.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی دارای طرح های متنوعی در بازار می باشد از جمله:

  • گلدان پلاستیکی طرح مربع شکل
  • گلدان پلاستیکی مستطیلی
  • گلدان پلاستیکی گرد
  • گلدان پلاستیکی دیواری
  • گلدان پلاستیکی آویزی (گل آویز)
  • گلدان پلاستیکی پایه دار
  • گلدان پلاستیکی طبقاتی
  • گلدان پلاستیکی لابی
  • گلدان پلاستیکی استوانه ای (طرح رز)
  • گلدان پلاستیکی تزئینی

البته هر کدام از این گلدان ها خود دارای رنگ های متفاوت و متنوعی می باشند. ابعاد گلدان نیز در خرید مشتری بسیار تاثیر گذار می باشد. اندازه ارتفاع گلدان حدود ۳/۴ اندازه قطر دهانه، و اندازه ته گلدان حدود ۴/۵ برابر اندازه دهانه می باشد. البته با توجه به تقاضای بازار و نیاز مشتری، با تغییر قالب دستگاه تزریق پلاستیک، سایز گلدان پلاستیکی تغییر یافته و جنس مورد نیاز مشتری روانه بازار می شود.

سایزهای انواع گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان پلاستیکی بزرگ از نمونه هایی است که بیشتر به صورت محدود درخواست داده می شود. این گلدان ها با اشکال متفاوت مربعی و مستطیلی در بازار روز پلاستیک موجود می باشند.

اندازه طول گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ تا حدود ۱۱۰ و عرض ۴۲ و ارتفاع ۳۵ می باشد.

اندازه طول و عرض گلدان پلاستیکی مربع بزرگ نیز ۸۰ سانتی متر با ارتفاع ۶۵ می باشد.

گلدان لوتوس پلاستیک

گلدان پلاستیکی بزرگ با طرح گرد و استوانه ای نیز تا قطر حدود ۶۳ و ارتفاع ۶۴ موجود می باشد. این طرح گلدان پلاستیکی گرد بنجامین نام دارد که به همراه زیرگلدانی می باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی پایه دار بزرگ گلجام نیز با قطر ۵۴ و ارتفاع ۵۰ سانتی متر در انبار وجود دارد. این گلدان نیز به همراه زیر گلدانی بوده و در رنگ های متفاوت موجود می باشد.

جدیدترین لیست طرح و قیمت گلدان پلاستیکی

مشتری همواره به دنبال ارزان ترین قیمت گلدان پلاستیکی در بازار روز پلاستیک می باشد.

بسیاری از افراد با سراغ گرفتن از دوستان و آشنایان و یا دیدن گلدانی زیبا در خانه اقوام، طرحی از گلدان زیبا در ذهنشان شکل گرفته که به دنبال آن در اینترنت و یا در فروشگاه های عمده فروشی سطح شهر مراجعه می کنند. فروشگاه های شهری دارای محدودیت در ارائه اجناس جدید هستند، اما اینترنت محدودیتی ندارد. در فروشگاه های اینترنتی نیز گلدان های پرفروش عرضه شده و جدیدترین ها کمتر به چشم می آیند.

گلدان لوتوس پلاستیک

اما در سایت های شرکت کارخانه گلدان پلاستیکی، جدیدترین محصولات خط تولید ارائه می شود. از این رو برای دیدن جدیدترین طرحی که در ذهن شماست، با تولید کننده تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی در خصوص جدیدترین طرح ها و قیمت ها به شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *