خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی

امروزه اکثر مردم به دنبال نوعی از گلدان هستند که وزن سبک داشته و دارای تنوع سایز بزرگ و کوچک باشد. از این رو می بینیم بیشتر مشتریان در بازار گل و گیاه به دنبال خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی و مربعی می باشند.

تفاوت گلدان پلاستیکی و جلب نظر مشتری

زمانی که مشتری به بازار محصولات پلاستیکی مراجعه می کند، بیشتر از همه گلدان های پلاستیکی نظر وی را جلب می کند. هر چند گلدان های فلزی، چوبی و سفالی و سرامیکی نیز دارای کاربری ویژه ای در پرورش گل و گیاه می باشند. اما یک سری از ویژگی ها برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی بونسای

از این رو مشتری تفاوت بین جنس گلدان را با حساسیت خاصی بررسی می کند. مشتری می خواهد گلدانی را برای دکوراسیون طبیعی خانه خود به کار ببرد که دارای بیشترین تطابق رنگ و بدنه با نوع گیاه باشد.

همچنین باید گلدانی را به کار ببرد که کمترین دردسر را در هنگام جابجایی گل و گیاهان خانگی سنگین و بزرگ داشته باشد. زیرگلدانی مخصوص و بزرگ نیز داشته باشند تا هنگام آبیاری گیاه با مشکل خاصی در تمیز بودن محیط مواجه نشود.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

کسانی که در حوزه فروش گل و گلدان می باشند به این نتیجه رسیده اند که گلدان های پلاستیکی نسبت به همتایان خود یعنی گلدان های سفالی و تزئینی از استقبال بیشتری در میان مشتریان برخوردار شده اند و از علل واضح این استقبال می توان به سبک بودن این گلدان ها، تنوع در طراحی و رنگ، مقرون به صرفه بودن و حمل و نقل راحت تر آن اشاره کرد.

انواع گلدان های پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی از نظر بدنه به سه دسته کلی گلدان های پلاستیکی دایره ای شکل، مربعی و مستطیلی تقسیم بندی می شوند. البته می توان گفت این نوع تقسیم بندی بسیار قدیمی شده است و امروزه مشتری ها گلدان های متنوعی را در بازار جستجو می کنند که از جمله آن می توان موارد زیر را نام برد:

  1. گلدان پلاستیکی بالکنی
  2. گلدان پلاستیکی آویز
  3. گلدان پلاستیکی طبقاتی
  4. گلدان پلاستیکی دو طرفه
  5. گلدان پلاستیکی دوقلو
  6. گلدان پلاستیکی سه قلو
  7. گلدان پلاستیکی خورجینی
  8. گلدان پلاستیکی نرده ای
  9. گلدان پلاستیکی استوانه ای
  10. گلدان پلاستیکی پایه دار
  11. گلدان پلاستیکی چرخدار

گلدان پلاستیکی دیواری

این گلدان ها در رنگ ها و مدل ها و سایزهای متفاوت تولید شده و برای ایجاد یک دکوراسیون طبیعی در خانه و یا محل کار بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته اند. با گیاهانی چون برگ بیدی، سانسوریا، زاموفیلیا، برگ انجیری، پتوس، دیفن باخیا و دیگر گل های آپارتمانی می توان یک فضای دلنشین و زیبا را ایجاد کرد.

البته این موارد مربوط به گلدانهایی می باشد که کاربرد تزئینی در خانه و محل کار دارند. اما طیفی از مشتریها که کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و مزرعه داران و یا کسانی هستند که در دانشگاه های منابع طبیعی کار تحقیقاتی کشاورزی انجام می دهند، به دنبال گلدان پلاستیکی مشکی می باشند.

مشتری گلدان مشکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی مشکی عمدتا با نام گلدان پلاستیکی بازیافتی نیز در بازار درخواست می شود و به چندین نوع گلدان ژله ای، گلدان خشک ساده نشایی و سطل، گلدان جعبه و مستطیلی مشکی و سینی نشا پلاستیکی اطلاق می شود. این گلدان ها چون از مواد درجه دو گرانولی ساخته می شوند، دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به بقیه گلدان ها در بازار می باشند و معمولا به صورت عمده در بسته های ۱۰۰۰ تایی، ۵۰۰ تایی، ۲۵۰ تایی و ۱۵۰ تایی ارائه می شوند. نوع بسته بندی نیز کاملا به سفارش مشتری بستگی دارد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی کیسه نیز به کیسه نهال پلاستیکی گفته می شود که به صورت کیلویی ارائه شده و از سایز ۶*۸ الی سایز عرض و ارتفاع ۳۵*۴۰ توسط دستگاه به صورت رول تولید شده و در بسته های ۲۵ کیلویی آماده شده و به فروش می رسد. هر سایز نیز در هر کیلو دارای تعداد مشخصی می باشد که به مشتری به صورت کاتالوگ ارائه می شود.

پلاستیک گلدانی نهال

استقبال بیشتر از گلدان مستطیلی

در میان انواع طرح هایی که در بازار پلاستیک وجود دارد، خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی بیشتر از همه از سوی مشتریان به چشم می خورد. از این رو می بینیم تولید کننده نیز این نوع گلدان را در اولویت تولید خود قرار می دهد و با تغییر قالب دستگاه تزریق پلاستیک، می کوشد تنوع کالا در این نوع را بالا ببرد و همچنین با استفاده از گرانول های رنگی متنوع، گلدان هایی با رنگ های روشن ارائه دهد.

گلدان مستطیلی برای رشد و پرورش بسیاری از گیاهان خانگی از جمله سانسوریا، سبزیجات، بونسای، رز، پیچک رونده، بنفشه آفریقایی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

معمولا خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگ آجری در بازار با بیشترین استقبال از سوی مشتریان مواجه است. البته رنگ آجری در برخی مواقع با نام اخرایی یا قهوه ای نیز در بازار شناخته می شود.

سایز گلدان پلاستیکی بزرگ مورد نیاز مشتری

سایز گلدان پلاستیکی در کنار قیمت و رنگ آن، به عنوان مهمترین فاکتور خرید مشتری می باشد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ برای دکوراسیون طبیعی خانه، ویلا، باغ، آلاچیق، گلخانه، محل کار و… استفاده کنند. برخی نیز از گلدان پلاستیکی کوچک برای این منظور استفاده می کنند. با این تفاوت که تعداد بالای گلدان ها دکوراسیون را تا جای ممکن شلوغ می سازد. اما اگر چیدمان رنگ مناسب باشد، دکوراسیون نه تنها زیباتر، بلکه سازگارتر با روحیه انسان نیز می شود.

سایز گلدان مستطیلی به شرح زیر می باشد:

  • طول:۳۴ عرض:۱۳ ارتفاع:۱۱
  • طول:۳۸ عرض:۱۴ ارتفاع:۱۵
  • طول:۴۹ عرض:۱۹ ارتفاع:۱۶
  • طول:۵۵ عرض:۲۳ ارتفاع:۱۹
  • طول:۷۰ عرض:۲۹ ارتفاع:۲۳
  • طول:۹۰ عرض:۳۰ ارتفاع:۲۵
  • طول:۱۱۰ عرض:۴۲ ارتفاع:۳۵

البته برخی نیز خرید گلدان پلاستیکی دراز را برای دکوراسیون خود در اولویت قرار می دهند که نوعی از گلدان مستطیلی بوده با این تفاوت که دارای عرض و ارتفاع کمتری می باشد.

  • طول:۱۰۰ عرض:۲۲ ارتفاع:۱۷
  • طول:۸۰ عرض:۲۲ ارتفاع:۱۷

این گلدان ها معمولا در رنگ های اخرایی، سفید، نوک مدادی، عدسی، طوسی و مشکی ارائه می شوند. البته برخی از سایزهای متوسط گلدان پلاستیکی مستطیلی با طول بین ۴۹ تا ۷۰ سانتی متر در رنگ های متنوع زرد، قرمز، آبی، سبز، نارنجی، بنفش و نسکافه ای نیز توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید و ارائه می شود.

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی از بازار تهران

به ما ثابت شده عموم خریدارانی که از طریق اینترنت به دنبال خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی می باشند ابتدا قصد دارند از قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود آگاه شده تا با کسب اطلاعات لازم بتوانند ارزان ترین و باکیفیت ترین محصول را به اصولی ترین شکل ممکن خریداری نمایند.

در این راستا باید تولیدکنندگان و فروشندگان بتوانند اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهند تا بهترین خرید و فروش صورت پذیرد. از این رو ابتدا باید اطلاعات کامل از قبیل سایز دقیق، رنگ، نوع بدنه، قیمت و عکس گلدان را دید. سپس باید با مشاور و مسئول فروش در مورد نحوه خرید اطلاعات لازم را کسب کرد.

برخی می خواهند به صورت اینترنتی سفارش خود را انجام دهند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا برای بار اول گلدان را از نزدیک ببینند و سپس برای دفعات بعدی به صورت اینترنتی از طریق پیام رسان ها سفارش خود را به مسئول فروش ارائه دهند. در هر صورت با مسئول فروش می توان ارتباط برقرار کرد و از نحوه خرید و مشخصات محصول آگاه شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *