گلدان پلاستیکی گرد

یکی از مدل های محبوب گلدان در بازار، گلدان پلاستیکی گرد می باشد که در انواع رنگ های روشن و تیره تولید می شود. این گلدان توسط مجموعه گلدانکده برای شما مشتریان با قیمت ارزان ارائه می شود.

گلدان های روز بازار

در بازار گل  و گلدان، تنوع طرح و رنگ ممکن است بیننده را سردرگم سازد.

گلدان پلاستیکی گرد

از این رو باید شناخت کاملی در مورد انواع گلدان ها و تفاوت های آنان داشته باشیم. از گلدان هایی متفاوتی که در بازار وجود دارند به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  • گلدان سنتی سفالی
  • گلدان براق سرامیکی
  • گلدان های بزرگ و سنگین وزن بتنی
  • گلدان طبیعی ارگانیک و گیاهی
  • گلدان ضخیم و نازک چوبی
  • گلدان تزئینی شیشه ای
  • گلدان ساده فلزی
  • و گلدان پلاستیکی

برخی از گلدان ها نطیر بتنی و سیمانی، همانطور که از نامشان پیداست، بسیار سنگین هستند. همچنین برخی دیگر از گلدان ها نطیر سفالی و سرامیکی که وزن سبک تری دارند، شکننده اند. گلدان های فلزی نیز ممکن است حمل و نقل راحتی داشته باشند، اما طرح آنها ساده بوده و توی ذوق می زند.

از این رو باید گلدانی را برگزید که هم سبک بوده، و هم طرح و نقش زیبا و به روز داشته باشد. همچنین قیمت نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد و باید مطابق با بودجه مشتری باشد.

گلدان پلاستیکی درصدر فروش

امروزه گلدان پلاستیکی در بین گلدان های دیگر گوی سبقت را در فروش ربوده است.

گلدان پلاستیکی گرد

اما علت فروش بالای گلدان پلاستیکی چه می باشد؟

بدون شک مزایای منحصر به فرد این گلدان آن را نسبت به بقیه متمایز ساخته است. این گلدان امروزه با استفاده از مواد اولیه مرغوب، با کیفیت بالا و ماندگاری مطلوب تولید می شود. همچنین طرح های آن نیز مطابق با استاندارهای روز دنیا بوده و به همین دلیل فروش داخلی موفق است.

به طور کلی زمانی مرکز فروش گلدان پلاستیکی به موفقیت می رسد که موارد زیر را رعایت کند:

  1. مطابق با طرح های روز دنیا قالب ریزی و تولید و طراحی داشته باشد.
  2. گلدان هایی با رنگ های شاد و متناسب با دکوراسیون های روز منازل عرضه کند.
  3. با کمترین حاشیه سود، بیشترین فروش را در زمان کاهش قدرت مالی مردم داشته باشد.
  4. در زمینه ارزآوری و صادرات محصول خود به بازارهای بالقوه کشورهای خارجی فعال باشد.

گلدان پلاستیکی گرد و عمومیت آن

یکی از مدل های معروف در بازار پلاستیک، گلدان پلاستیکی گرد می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

اصولا گلدان پلاستیکی گرد با رنگ های سفید و اخرایی (نسبتا قهوه ای) بیشتر شناخته می شود. اما باید بدانیم که گلدان پلاستیکی گرد با رنگ های شاد قرمز، زرد، آبی، سبز، بنفش و مشکی نیز وجود دارد. این گلدان دارای ابعاد متفاوتی می باشد و اصولا با سایز دهنه و ارتفاع گلدان شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی گرد

اکثر کسانی که برای کاربرد گلدان در گلخانه و زمین کشاورزی تماس می گیرند نیز به دنبال گلدان پلاستیکی گرد می باشند. در واقع این طرح، بعد از گلدان پلاستیکی چهارگوش همواره عمومی ترین و اصلی ترین طرح پرفروش در بازار بوده است.

انواع گلدان گرد در بورس بازار پلاستیک

از انواع گلدان پلاستیکی گرد در بازار پلاستیک می توان به طرح گلپونه و گلجام اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی گرد

کارخانه گلدان پلاستیکی عموما طرح هایی را وارد بازار می کند که پر مخاطب است. با یک بار عرضه گلدان پلاستیکی طرح جدید می توان بازخورد مشتری را از میزان خرید محاسبه کرد. اگر مشتری واکنش مثبتی نشان بدهد، مرکز تولید گلدان پلاستیکی خط تولید را بزرگتر می سازد. اگر هم بازخورد مثبتی نشان ندهد، به فکر تغییرات بنیادین و ایجاد طرحی نوین خواهد رفت.

در بورس بازار پلاستیک کشور می توان انواع گلدان پلاستیکی گرد را پیدا کرد. کافیست با شرکت کارخانه تماس بگیرید و کاتالوگ جدیدترین محصولات به همراه قیمت را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *