گلدان پلاستیکی چرخدار

منظور از گلدان پلاستیکی چرخدار در بیشتر مواقع همان گلدان پلاستیکی ساده به همراه یک زیرگلدانی چرخدار می باشد. این زیرگلدان ها دارای قیمت ارزان بوده و در مرکز عرضه گلدانکده با قیمت ارزان ارائه می شوند.

گلدان پلاستیکی چرخدار مناسب چه گیاهانی است؟

بسیاری از افراد از انواع گیاهان بزرگ در قالب درخت و درختچه در خانه خود استفاده می کنند تا یک طبیعت کوچک را همیشه در کنار خود داشته باشند و حال خوب خود را حفظ کنند.

درختچه یوکا، بنجامین، کاج، سانسوریا بلند، بابا آدم و… از جمله گیاهان بزرگ و قد بلندی هستند که در اکثر خانه ها و محیط های کاری می توان آنها را مشاهده کرد. این گیاهان بزرگ معمولا در گوشه ای از اتاق یا محیط کار گذاشته شده که هم نور کافی و مناسب به آنها برسد، و هم اینکه دارای تهویه مناسب باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

آبیاری این گیاهان نیز طبق برنامه ریزی مشخص و آب و هوایی که در آن قرار دارند، انجام می شود تا همیشه شاداب و سرحال باقی بمانند.

گلدان مناسب این گیاهان می تواند سفالی، سیمانی، چوبی، فایبرگلاس و یا پلاستیکی باشد. به دلیل وزن بالایی که خود این گیاهان دارند، معمولا باید از گلدانی استفاده کرد که وزن کمتری داشته و جابجایی گیاه راحت تر باشد.

گلدان پلاستیکی چرخدار به دلیل مقاومت بالا، در عین داشتن وزن کم، مناسب ترین گزینه برای نگهداری این درختان می باشد. معمولا این گلدان ها نیز زمانی که در جای خود گذاشته می شوند، تا چندین ماه جابجا نمی شوند تا چرخ های زیرگلدانی آنها به خاطر جابجایی زیاد، فرسوده و یا کند نشود.

گلدان پلاستیکی چرخدار

گلدان پلاستیکی چرخدار معمولا دارای مدل مربعی یا گرد می باشد و در برخی مواقع نیز نوع مستطیلی با طول بالای ۱۱۰ سانتی متر نیز دارای زیرگلدانی چرخدار می باشد.

زیر گلدان پلاستیکی چرخدار تحمل چه وزنی را دارد؟

بسته به نوع درخت و یا درختچه ای که قرار است در آن گذاشته شود، می توان وزن بالای ۱۰۰ کیلو را نیز روی بعضی از انواع زیر گلدان پلاستیکی چرخدار گذاشت و به راحتی کار جابجایی درخت را راحت کرد.

گلدان پلاستیکی چرخدار

وزن درخت کاملا بستگی به سن آن و همچنین میزان خاکی که ریشه آن نیاز دارد، می باشد. برخی درختان مانند بونسای دارای ساقه بسیار کلفت بوده و در عین حال به میزان خاک کمی نیاز دارند. برخی دیگر نیز دارای ساقه نازک تر بوده و ممکن است به خاک بسیار زیادی احتیاج داشته باشند.

مثلا ممکن است یک نوع زیر گلدان پلاستیکی چرخدار تحمل وزن بین ۴۰ تا ۵۰ کیلو را داشته باشد، در حالیکه نوعی از زیرگلدان گرد ممکن است تحمل وزن بالای ۱۲۰ کیلو را نیز داشته باشد، البته در این موارد معمولا نوع چرخ باید فلزی بوده و اتصال محکمی به بدنه پلاستیک زیرگلدان داشته باشد.

مرکز عرضه انواع گلدان و زیرگلدان پلاستیکی کجاست؟

انواع گلدان پلاستیکی و زیر گلدان پلاستیکی چرخدار را می توان با داشتن اطلاعات کافی از سایت شرکت گلدان کده تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی چرخدار

امروزه خرید و جستجوی اینترنتی کار را برای همه راحت کرده است. بسیاری از افراد مدل مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کرده، اطلاعات لازم در مورد قیمت، ابعاد، رنگ ها و دیگر موارد کسب می کنند و سپس ارزان ترین فروشنده را تشخیص داده و خرید خود را انجام می دهند.

شما عزیزان می توانید با مشاور فروش سایت گلدانکده ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت محصولات مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *