گلدان سانسوریا

برای به رخ کشیدن گل ها و درختچه های خود می توانید گلدان استوانه ای پلاستیکی ارتفاع بلند را انتخاب کنید. این گلدان بر خلاف ظاهر شیک و گران قیمتش بسیار ارزان قیمت می باشد.

گلدان استوانه ای پلاستیکی شفاف

گلدان استوانه ای پلاستیکی شفاف همانطور که از اسم آن پیداست ظاهری شیشه ای دارد که درون گلدان را نشان می دهد و گل و گیاهی که درون آن باشد را می توان به راحتی دید و نمای گل بیشتر به چشم می آید.

گلدان استوانه ای پلاستیکی شیشه ای برای گل های همچون ارکیده مناسب می باشد و یا به عبارتی باید گفت که ارکیده برای این گلدان مناسب می باشد، گل ارکیده گلی زیبا و بلند می باشد و اگر آن را درون گلدانی شفاف بگزاریم زیبایی آن دوچندان به چشم می آید.

گلدان سانسوریا

از گلدان استوانه ای پلاستیکی شیشه ای می توان برای موئارد دیگری از جمله تزئینات سفره و یا دکوراسیون استفاده کرد چرا که این گلدان های بیرنگ می توانند جلوه ای زیبا به فضای اطرفشان بدهند و از یکنواختی و سادگی آن را در بیاورند.

پایه دار، آویز و دیواری سه مدل متنوع از گلدان استوانه ای پلاستیکی شیشه ای می باشند که ارتفاع های یکسانی دارند. علاوه بر تنوع مدل در گلدان های پلاستیکی شیشه ای تنوع در شکل این گلدان ها به دو صورت استوانه ای و مستعطیلی وجود دارد که هر دو شکل بسیار جذاب و شیک می باشند.

گلدان استوانه ای سفید

گلدان استوانه ای سفید یک گلدان بسیار مناسب برای استفاده در فضای داخلی محیط اعم از خانه، محیط اداری و یا شرکت می باشد. این گلدان به دلیل رنگ سفیدش بسیار پرطرفدار می باشد و ظاهر آن به طوری می باشند که اصلا تشخیص داده نخواهد شد که از جنس پلاستیک می باشد.

گلدان استوانه ای سفید جزو گلدان های ارتفاع بلند می باشد و می توان درون آن گل و گیاهان بلند قامت را نگهداری کرد و فضایی بسیار زیبا و جالب را در محیط ایجاد کرد.

گلدان پلاستیکی

گلدان استوانه ای سفید گلدانی می باشد که در اکثر فضا های اداری و تجاری از آن استفاده می شود. در سالن های زیبایی و سالن های اداری می توان تعداد زیادی از گلدان های استوانه ای سفید را مشاهده کرد که فضایی منحصر به فرد را ایجاد کرده اند.

این گلدان نمادی از شیک بودن می باشد و برای کسانی که خوش سلیقه می باشند انتخابی بسیار عالی می باشد. مشتریان این محصول همواره زیاد می باشند و این گلدان جزوه محصولات پرفروش و محبوب می باشد.

گلدان استوانه ای بلند

بامبو، دراسنا، دیفن باخیا گیاهانی بلند قامت می باشند و برای رشد و نگهداری از آن ها باید از گلدان های ارتفاع بلند مانند گلدان استوانه ای بلند استفاده کرد.

گلدان استوانه ای بلند در اکثر ورودی های مکان های مختلف جهت زیبا آرائی استفاده می شود و این گلدان بیشتر برای نما استفاده می شود تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این گلدان به دلیل ارتفاعی که دارد برای رشد گیاهان بسیار مناسب می باشد چرا که گیاه می تواند به خوبی ریشه گیری کند و رشدی عالی را داشته باشد، پس اگر گل و گیاه شما نیاز به فضایی زیاد دارد این گلدان بسیار برای شما مناسب خواهد بود.

گلدان سانسوریا

اگر مغازه دار هستید می توانید با خرید عمده این گلدان از ما با قیمتی بسیار مناسب و مستقیم از خود کارخانه، به فروش این گلدان بپردازید زیرا گلدانی بسیار پرفروش و محبوب می باشد و طرفنداران زیادی دارد.

استفاده از این گلدان در هر دو محیط داخلی و خارجی مناسب می باشد و به همین دلیل است که این گلدان بسیار پرکاربرد در میان مشتریان می باشد. گلدان استوانه ای بلند برای گیاهانی که درون آب رشد می کنند نیز بسیار مناسب می باشد چرا که ارتفاع بلند آن ریشه را پوشش می دهد و به مقدار نیاز آبی آن می توان آب درون گلدان قرار داد.

گلدان استوانه ای بلند را می توان در فضای داخل خانه نیز به کار برد چرا که به راحتی می توان آن را با دکوراسیون منزل هماهنگ کرد و زیبایی بیشتری را در نمای داخلی ایجاد کرد.

قیمت گلدان استوانه ای پلاستیکی

گلدان استوانه ای پلاستیکی در سایز های مختلفی قرار دارد و برای هر سایز قیمتی جداگانه تعریف شده است که برای اطلاع از آخرین قیمت می توانید از طریق شراه های ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

به دلیل نواسانت موجود نمی توان قیمت دقیقی را درج کرد بنابراین برای اطلاع از قیمت روز ما برای شما راه های ارتباطی را موجود کرده ایم تا بتوانید تمامی اطلاعات لازم راجب  قیمت گلدان استوانه ای پلاستیکی را کسب کنید.

قیمتی که در فروشگاه های اینترنتی مشاهده می کنید نسبت به قیمت بازار محلی متفاوت تر و ارزان تر می باشد و این موضوع به این دلیل می باشد که شما در خرید اینترنتی به طور مستقیم خرید خود را از تولید کننده انجام می دهید و همین موضوع سبب این اختلاف قیمت شده است.

گلدان پلاستیکی

البته در ادامه باید گفت هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی باید دقت کنید تا از سایتی معتبر خرید خود را انجام دهید تا هم بتوانید از تولید کننده خرید کنید و هم بتوانید کالای با کیفیتی را دریافت کنید که اگر این موضوع به خوبی دقت نشود ممکن است دید شما به خرید اینترنتی اشتباه شود.

خرید اینترنتی علاوه بر قیمتی ارزان تر و ارائه تنوع بالا، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در زمانی کوتاه در داخل منزل خرید خود را انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *