کیسه پلاستیکی نهال

بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران به دنبال انواع سایزهای کیسه پلاستیکی نهال می باشند، این کیسه ها باید دارای مقاومت کافی در برابر پارگی و وزن زیاد خاک خیس باشند. در مجموعه شرکت کارخانه می توانید با قیمت فروش عمده، کیسه های خود را تهیه کنید.

کشاورزی و کیسه های نهال

همه کشاورزان و گلخانه داران به دنبال کاشت و پرورش نهال از طریق اصولی ترین و ارزان ترین روش ها هستند.

کیسه پلاستیکی نهال

امروزه هزینه های تولید و خرید لوازم از اهمیت بالایی برای کشاورز و گلخانه دار برخوردار شده است. به گونه ای که بسیاری از کشاورزان اول از همه از قیمت سوال می کنند، در حالیکه کیفیت اول هست. علت آن نیز واضح و مشخص می باشد، دخل و خرج باید به گونه ای جور دربیاید که تولید به صرفه باشد.

در زمین یا گلخانه ای که قصد کاشت مثلا ۵۰۰ هزار نهال وجود دارد، ریز قیمت بسیار مهم می شود. در این صورت باید به اندازه کافی در مورد هزینه ها اطلاع داشت تا بتوان ارزان ترین را پیدا نمود.

تولید کننده نیز می داند برخی از مشتریان عمده با حساسیت خاصی به دنبال تفاوت قیمت هستند. از این رو باید اطلاعات کافی از ذهنیت مشتری و درخواست وی داشت تا زیاد معطل نگردد.

کیسه پلاستیکی نهال

یکی از مهمترین درخواست ها در این زمینه، کیسه کاشت نهال می باشد. این کیسه ها در بازار به وفور یافت می شوند، اما قیمت ها تاحدودی متفاوت می باشد. همچنین کیفیت کار و تولید کننده ای که در حال تولید می باشد نیز باید معتبر باشند.

امروزه افراد زیادی ممکن است رو به تولید گلدان پلاستیکی بیاورند، اما هر کسی موفق نمی شود. یکی از راه های موفقیت در این عرصه پر متقاضی، ارائه جنس با کیفیت و مهمتر از همه، ارزان می باشد.

انواع گلدان کیسه پلاستیکی نهال

کیسه پلاستیکی نهال در سایزهای متفاوت تولید و طراحی می شود و به بازار عرضه می گردد.

کیسه پلاستیکی نهال

اصولا با توجه به سایز گلدان پلاستیکی سوراخ های زهکشی باید در ته گلدان تعبیه شوند. این سوراخ ها باید به گونه ای باشند که آب اضافی به راحتی از ته نهال به بیرون هدایت شود. همچنین نباید تعدادشان کم باشد که آب با ریشه تماس زیادی داشته و باعث پوسیدگی آن شود.

کیسه پلاستیکی نهال

گلدان پلاستیکی کشاورزی در دو نوع سطل پلاستیکی گلدان و گلدان پلاستیکی جعبه وجود دارد.

اما بحث کیسه پلاستیکی گلدان کاملا جداست و به صورت کیلویی باید فروخته شود.

جنس کیسه ها نیز باید به گونه ای باشد که مقاومت بیشتر از پلاستیک زباله داشته باشد. این کیسه ها باید تحمل نور آفتاب در دراز مدت را داشته باشند. همچنین باید در برابر بارش باران نیز دوام بیاورند و بعد از مدت کوتاهی ترک خورده و پاره نشوند.

کیسه پلاستیکی نهال

انواع کیسه پلاستیکی نهال از سایز دهنه ۶ سانتی متر تا ۱ متر را به صورت ارزان می توان تهیه کرد.

قیمت عمده فروشی کیسه های نهال

فروش گلدان پلاستیکی در بحث کشاورزی و گلخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

کیسه پلاستیکی نهال

بیشتر افراد هنگام تماس با ما، قیمت گلدان پلاستیکی کشاورزی و کیسه را تمام شده می خواهند. یعنی هزینه باربری را نیز از ما سوال می کنند. در حالیکه باربری دارای حساب و کتاب خاص خود می باشد.
کیسه پلاستیکی نهال ممکن است در حد 100 تا 250 کیلو و در برخی خرید های عمده تا چندین تن از ما درخواست شود، در آن صورت باربری به ازای وزن و مسافت بار هزینه را دریافت می کند. البته زمانی که بار از تهران به سایر نقاط کشور ارسال شود هزینه ها نیز منطقی خواهد بود.

می کوشیم هزینه های تولید و حاشیه سود را تا جای ممکن کم کنیم تا هزینه نهایی خرید گلدان پلاستیکی کیسه برای مشتری کم شود. کافیست با ما ارتباط بگیرید تا از جزئیات خرید کیسه پلاستیکی نهال خود در هر سایزی که مد نظر شماست، مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *