گلدان پلاستیکی

بسیاری از افراد متقاضی گلدان پلاستیکی کوچک در بازار می باشند. سایز گلدان از اهمیت بالایی در رفع نیاز مشتری برخوردار می باشد. می کوشیم خرید ابعاد کوچک گلدان پلاستیکی سفید، رنگی و مشکی را فراهم آوریم.

ایجاد نمای زیبا با گلدان پلاستیکی

با استفاده از گلهای خوش رنگ و تازه می توانید زیباترین نما را در خانه خود بسازید. فرهنگ خوب نگهداری از گیاهان در منزل برای روحیه بخشی و ایجاد نشاط بسیار موثر است. با به کارگیری سلیقه ای خوب در چیدمان گل و گلدان، می توان محیط را بسیار قشنگ کرد. گلدان هایی که خلاقانه طراحی شده اند، گزینه ای مناسب برای تکمیل چیدمان هستند. همچنین رنگ بدنه گلدان از اهمیت بالایی در ایجاد ذوق هنری برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدان های پلاستیکی از جمله گلدان هایی می باشند که بیشترین تنوع طرح و رنگ را دارند، و به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد دکوری طبیعی و رنگارنگ در نمای بیرونی و درونی خانه و ویلا به کار می روند. این گلدان ها در انواع مدل های گرد، مربعی، مستطیلی، دیواری و آویزی برای ایجاد دکوراسیون های زیبا و لذت بخش به کار می روند.

گلدان پلاستیکی از نگاه مشتری

بیشترین گلدانی که در ویترین فروشگاه ها به چشم می خورد، گلدان پلاستیکی می باشد. زیرا نگاه مشتری در مورد کالا بسیار موثر می باشد. افرادی که تمایل دارند زیبایی و تنوع را در خانه به وجود بیاورند، به رنگ توجه ویژه ای دارند. گلدان پلاستیکی هم از گزینه هایی است که بیشترین تنوع رنگ و طرح را شامل می شود. این گلدان به همراه گلهای رنگارنگ، زیباترین دکوراسیون طبیعی را در خانه و محیط کار به وجود می آورد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

تقاضا برای خرید گلدان پلاستیکی در بازار، همواره رو به افزایش است و حد ثابتی ندارد. در برخی مواقع به دلیل افزایش قیمت ممکن است خرید کم شود، اما نیاز از بین نمی رود. مراکز تولید گلدان پلاستیکی نیز می کوشند تا جای ممکن قیمت را مطابق با توان مشتری تعیین کنند. شاید یکی از علل اصلی در موفقیت فروش گلدان پلاستیکی، قیمت ارزان آن نسبت به بقیه گلدان ها باشد.

البته از عوامل بسیار مهم در فروش موفق گلدان پلاستیکی باید به: وزن کم و جابجایی بسیار راحت، انعطاف پذیری خوب و عدم شکنندگی در مدت زمان کوتاه، مقاومت بالا در محیط مرطوب و یا آفتاب سوزان، در دسترس بودن انواع مدل ها، تنوع طرح و رنگ بالا، اشاره داشت. این گلدان ها در بیشتر بازارهای گل به عنوان گزینه های اصلی کنار گل و گیاه به فروش می رسند.

گلدان پلاستیکی حصیری

گلدان پلاستیکی مشکی از مواد درجه دو می باشد و قیمت بسیار ارزان تری نسبت به بقیه دارد و معمولا همراه با گل و گیاه به فروش می رسد. اما گلدان رنگی یا سفید از مواد درجه یک گرانولی می باشد و قیمت بالاتری دارد و به طور عمده برای زیباسازی محیط در منزل و محل کار استفاده می شود.

گلدان پلاستیکی کوچک در سبد خرید

بسیاری از افراد گلدان پلاستیکی کوچک را تقاضا کرده و در حجم بالا ثبت سفارش صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

سایز گلدان پلاستیکی از اهمیت ویژه ای در خرید برخوردار می باشد و توسط مشتری پرسیده می شود. مشتری همواره در تماس تلفنی خود ریزترین جزئیات سایز و ابعاد و قیمت را از فروشنده می پرسد. فروشنده نیز باید اطلاعات را کامل و دقیق در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری کاملا آگاه شود. امروز بیشتر از خرید مشتری، آگاهی قبل از خرید مهم بوده و انتشار اطلاعات اصولی ارجح است.

گلدان پلاستیکی کوچک در مدل گرد در سایزهای زیر ارائه می شود:

  • قطر:۸ ارتفاع:۹
  • قطر:۱۲ ارتفاع:۱۱
  • قطر:۱۴٫۵ ارتفاع:۱۳
  • قطر:۱۹ ارتفاع:۱۷
  • قطر:۲۴ ارتفاع:۲۱
  • قطر:۲۸٫۵ ارتفاع:۲۵
  • قطر: ۳۳ ارتفاع:۲۹

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی کوچک در مدل چهارگوش نیز دارای سایزهای زیر می باشد:

  • طول:عرض:۹ ارتفاع:۸
  • طول:عرض:۱۲ ارتفاع:۱۱
  • طول:عرض:۱۴٫۵ ارتفاع:۱۳
  • طول:عرض:۱۹ ارتفاع:۱۷
  • طول:عرض:۲۴ ارتفاع:۲۱
  • طول:عرض:۲۸ ارتفاع:۲۵

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی کوچک در مدل مستطیلی با ابعاد زیر تولید و ارائه می شود:

  • طول:۳۴ عرض:۱۳ ارتفاع:۱۱
  • طول:۳۸ عرض:۱۴ ارتفاع:۱۵
  • طول:۴۹ عرض:۱۹ ارتفاع:۱۶
  • طول:۵۵ عرض:۲۳ ارتفاع:۱۹

گلدان پلاستیکی طرح جدید

این گلدان های برای رشد و نگهداری انواع گل و گیاه طبیعی آپارتمانی به کار می روند و زمانی که رشد گیاهان به حدی شد که ریشه ها از ته گلدان بیرون بزند، یا اینکه تعداد ساقه ها و برگ ها آنقدر زیاد شده که بدنه تحت فشار قرار گیرد، باید گلدان را به یک یا دو سایز بزرگتر انتقال داد.

خرید ارزان گلدان رنگی

خریداران بیشتر از اینکه به دنبال گلدان پلاستیکی باشند، به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان هستند.

این امر نشان دهنده اهمیت قیمت گلدان پلاستیکی برای مشتری و توان مالی او در خرید می باشد. با داشتن تجربه کافی در امر فروش گلدان، می توان این امر را در صحبت های مشتری به وضوح دید. مشتری می خواهد قبل از خرید از ارزان بودن قیمت گلدان اطمینان کامل پیدا کند. از این رو بیشتر از ۳ الی ۵ فروشنده استعلام قیمت می گیرد و سپس خرید را با اطمینان انجام می دهد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

در خرید نیز رنگی بودن و یا سفید بودن گلدان تاثیر قابل توجهی در جلب نظر مشتری دارد. گلدان پلاستیکی رنگی و سفید از کیفیت بدنه بالاتری نسبت به مشکی برخوردار است. زیرا که در ساخت گلدان پلاستیکی مشکی از مواد دست دوم استفاده می شود و کاربری خاصی دارد. اما در تولید گلدان رنگی و سفید از مواد پلیمری نو بهره می برند که نهایتا جنس باکیفیت عرضه شود. برای خرید گلدان پلاستیکی کوچک و بزرگ، با انواع رنگ ها، کارشناسان آماده مشاوره و فروش هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *