گلدان پلاستیکی سطل 16

گلدان پلاستیکی سطل 16 یا همان سطل زباله کشاورزی به عنوان یک گلدان بسیار پرکاربرد برای نگهداری نهال درخت و درختچه در مزرعه یا گلخانه می باشد. این گلدان دارای دهانه 38 و ارتفاع 40 سانتی متر است و به قیمت عمده توسط تولید کننده برای شما مشتریان عزیز قابل خرید می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل 16

گلدان پلاستیکی کشاورزی یا گلخانه ای به دسته ای از گلدان ها گفته می شود که از مواد دسته دو یا بازیافتی ساخته شده و دارای رنگ مشکی می باشند. این گلدان ها نسبت به نوع رنگی یا سفید دارای قیمت کمتری بوده و معمولا به صورت عمده در بازار خرید و فروش می شوند.

این گلدان ها دارای دو نوع سطلی و جعبه ای می باشند که در سایزهای بزرگ برای نگهداری انواع نهال درخت و درختچه در گلخانه و یا مزارع کشاورزی و یا حتی استفاده شخصی در خانه، مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان پلاستیکی سطلی دارای فروش بسیار بیشتری نسبت به نوع جعبه ای می باشد و دارای سایزهای زیر است:

  • سطل 3 با دهانه 16 و ارتفاع 15
  • سطل 4 با دهانه 19 و ارتفاع 18
  • سطل 7 با دهانه 22 و ارتفاع 21
  • سطل 10 با دهانه 26 و ارتفاع 26
  • سطل 12 با دهانه 30 و ارتفاع 31
  • سطل 14 با دهانه 33 و ارتفاع 36
  • سطل 16 با دهانه 38 و ارتفاع 40

گلدان پلاستیکی سطل 16

به گلدان پلاستیکی سطل 16 که بزرگترین سایز این نوع گلدان ها می باشد، گلدان سطل زباله نیز گفته می شود و دارای بدنه مقاوم تری نسبت به انواع دیگر گلدان ها بوده و حجم بیشتری از خاک را در خود جای می دهد.

دهانه گلدان پلاستیکی سطل 16 در واقع قطر بیرونی آن می باشد که به صورت استاندارد 38 سانتی متر (با لبه های گلدان) می باشد و ارتفاع نیز از بالای گلدان تا انتهای آن در نظر گرفته می شود. این گلدان دارای بدنه راه راه یا کرکره ای و در برخی مواقع دارای بدنه پله پله می باشد که در هر حالت، باید بدنه دارای کمی انعطاف پذیری یا حالت ارتجاعی باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی سطل زباله

قیمت گلدان پلاستیکی سطل 16 یا همان سطل زباله به کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. این گلدان ها به طور کلی از مواد بازیافتی ساخته می شوند و اگر مواد بازیافت اول باشند، و وزن گلدان بیشتر باشد، کیفیت و حالت ارتجاعی ان بیشتر بوده و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

گلدان پلاستیکی سطل 16

قیمت گلدان های پلاستیکی وابسته به قیمت مواد اولیه و تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار می باشد. که طبیعتا دارای نوسان زیادی خواهد بود. اما زمانی که بازار دارای ثبات نسبی است، این قیمت با توجه به قیمت گلدان های جعبه ای، کمتر می باشد.

خرید عمده گلدان پلاستیکی سطل

برای خرید عمده گلدان پلاستیکی سطل 16 می توان با کارشناس فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت روز کارخانه را دریافت نمود.

قیمت گلدان پلاستیکی سطل زباله همانند دیگر گلدان های سطلی از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار می باشد. زیرا مشتری آن گلخانه دار و کشاورز است که به صورت عمده خرید می کند و از این رو قیمت برایش اولویت اول است. البته که کیفیت را نیز در نظر دارد، زیرا مشتری این محصول، معمولا شناخت کافی نسبت به گلدان دارد و کافیست بدنه آن را کمی فشار داد، تا از کیفیت آن مطمئن شد.

گلدان پلاستیکی سطل 16

این گلدان ها به صورت عمده و فله به فروش می رسند و بسته بندی آن نیز با توجه به تعداد درخواست مشتری و نوع بارگیری گلدان در وانت یا خاور یا کامیون انجام می شود. خرید و فروش آن نیز باید از تولید کننده یا انبار پخش اصلی صورت گیرد تا کمترین قیمت ممکن برای مشتری رقم بخورد.

می توانید با ما ارتباط برقرار کنید و لیست قیمت روز گلدان پلاستیکی سطل زباله و دیگر سطل ها را دریافت نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام دهید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *