سایز گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی امر مهمی در خرید این محصول می باشد. از کوچکترین تا بزرگترین سایز را باید ابتدا بشناسیم و سپس دقیقا مطابق با نیاز خود گلدان پلاستیکی مورد نظر را برای نگهداری گل و گیاه خانگی انتخاب کنیم.

اهمیت گل و گلدان

گل و گیاه همواره خوشایند هر انسانی بوده و طراوت بخش روح و جان می باشد. در زندگی پر از مشغله ی امروز، فرهنگ رشد و پرورش گل و گیاه در محیط خانه بسیار رونق گرفته است. از این رو بسیاری از مردم به فکر نگهداری از انواع گل ها در خانه و محل کار خود می افتند.

اولین گزینه نیز برای نگهداری مناسب گیاه، ایجاد محیط سالم کشت می باشد. تنها محیط کشت و پرورش هم که در فضاهای زندگی امروز خوب می گنجد، گلدان می باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری

اما سوال این جاست که در بین گلدان های بسیاری که در بازار وجود دارد، کدام گزینه برای نگهداری گیاه بهتر می باشد و همچنین اهمیت سایز آن در مورد ریشه گیاه چقدر می باشد. جواب به این سوال با دانستن اطلاعات مختصری در مورد زیبایی شناسی و اندازه گلدان و همچنین مقایسه جنس گلدان های متفاوت بررسی می شود تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

زیبایی گلدان پلاستیکی

بسیاری از مشتریان دغدغه این را دارند که گلدان از عمر کافی برخوردار بوده و زود نشکند. همچنین از تنوع رنگ خوبی در بدنه خود برخوردار بوده و با نگاه اول به دل بنشیند. اما گلدان های سفالی و سرامیکی در اثر کوچکترین ترک خوردگی، زود می شکنند. درست است که تنوع رنگ هم دارند، اما طیف رنگ ها و طرح های آنان به اندازه گلدان های پلاستیکی نیست.

سایز گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی بسیار سبک وزن می باشند و دارای حمل و نقل راحت هستند. همچنین تنوع رنگ و طرحی که دارند باعث می شود انواع گل ها در آنها به خوبی نشان داده شود و دکوراسیون زیبایی خلق کند و از این رو زیبایی منحصر به فردی را بوجود آورد.

انواع سایز گلدان پلاستیکی

به طور کلی سایز یک گلدان بر اساس قطر دهانه آن محاسبه می شود. گلدان های کوچک را با سایز دهانه و بزرگ را با نام سطل می شناسند. برخی از گلدان ها را هم که به صورت جعبه می باشند با اندازه دهانه با واحد سانتی متر معرفی می کنند.

سایز گلدان پلاستیکی

انواع گلدان های پلاستیکی کوچک:

  • گلدان پلاستیکی سایز ۶
  • گلدان پلاستیکی سایز ۹
  • گلدان پلاستیکی سایز ۱۰
  • گلدان پلاستیکی سایز ۱۲
  • گلدان پلاستیکی سایز ۱۴
  • گلدان پلاستیکی سایز ۱۹

سایز گلدان پلاستیکی ۱۹ نیز در واقع دهانه ۱۹ و ارتفاع ۱۵ سانتی متر می باشد.

سایز گلدان پلاستیکی

انواع گلدان های پلاستیکی بزرگ:

  • گلدان پلاستیکی سطل ۳
  • گلدان پلاستیکی سطل ۴
  • گلدان پلاستیکی سطل ۷
  • گلدان پلاستیکی سطل ۱۰
  • گلدان پلاستیکی سطل ۱۲
  • گلدان پلاستیکی سطل ۱۴ یا نیم سطل زباله

اندازه حجم سایز گلدان پلاستیکی سطل ۱۴ همان طور که از نامش پیداست ۱۴ لیتر می باشد.

گلدان پلاستیکی طولی

بزرگ ترین سایز گلدان پلاستیکی در بازار، در مدل مربعی با دهانه 90*90 و ارتفاع 85 سانتی متر و در مدل گرد با دهانه 63 و ارتفاع 64 سانتی متر می باشد. مدل مستطیلی نیز در بزرگ ترین سایز خود دارای طول 1 متر و عرض 38 و ارتفاع 44 سانتی متر می باشد.

گلدان لوتوس پلاستیک

تقسیم بندی گلدان ها یک اصل کلی برای راحت بودن مشتری در سفارش می باشد. زیرا که قالب های دستگاه تزریق پلاستیک (دستگاه تولید کننده گلدان پلاستیکی) سفارشی ساخته می شود. به عبارت دیگر مطابق با نیاز مشتری و تقاضای روز بازار گلدان پلاستیکی با حجم و سایز دلخواه طراحی و تولید می گردد. البته امروزه یک سری سایزهای مشخص در بازار وجود دارد که نیاز مشتری نیز همان می باشد و معمولا تولید سفارشی برای تناژهای بسیار بالا صورت می گیرد.

برای خرید گلدان پلاستیکی ارتباط با فعالان تجاری این حوزه بهترین راه می باشد.

خرید گلدان پلاستیکی بزرگ

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی بزرگ ابتدا باید میزان رشد ریشه گیاه و همچنین سایز گلدان قبلی که گیاه در آن قرار گرفته است را به کارشناس مربوطه بگوییم. در واقع ارائه اطلاعات صحیح به مسئول فروش می تواند بهترین راه برای تشخیص سایز مناسب گلدان و همچنین سازگاری طرح آن با محیط پیرامون باشد. چون گلدان ها دارای طرح های متفاوت مشکی کشاورزی و رنگی آپارتمانی می باشند، ابتدا باید کاربری گلدان را نیز به کارشناس بگوییم و همچنین آب و هوایی که گلدان قرار است در آن تحمل داشته باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

از این رو با دادن اطلاعات نسبتا ساده ای چون سایز گلدان پلاستیکی قبلی و همچنین رنگ اصلی محیط پیرامون گل و گیاه و اندازه و میزان رشد ریشه گیاه، می توان خرید انواع گلدان را به اصولی ترین شکل ممکن از مرکز فروش تهران با قیمت عمده فروشی انجام داد. با ما باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *